Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Vay be!

    Kelimeler kifayetsiz hislerimi anlatmaya. Manga gerçekten müthiş bir şarkı yapmış. Zevkle dinlemekten başka bir şey yapamıyorum...
    Üye
    xeni
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    divinemusic ve chriss size birşey söyleyeceğim bence çok tatlılar ve iyi şeyler yapıyorlar mesela bir kadın çizmiyorlar ama kıskanmayın belki birgün sizde böyle şeyler yapabilirsiniz değil mi?
    Üye
    him21
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Mustafa Sandal - Pazara Kadar

    bence bu şarkı çok güzel
    Üye
    elias
    Tarih
    24 Ocak 2005
  • Parça Muse - Falling Away With You

    ya bu sarkıyı cok seviyorum gecen bu sarkıyı dinlediigimde agladımm ya
    Üye
    deathangel
    Tarih
    24 Ocak 2005

Anket

exorcise_me sorar:
"south park"taki en sevdiğiniz karakter hangisi?
  • kenny
  • cartman
  • kyle
  • stan
//www.garaj.org