haklısın queller şarkı bi kere muhteşem ya bu adamlar yapmış ya şarkı böyle olur amerikan idiot un da günahını almamak lazım o da çok iyi bu arada greeenday bu albümü film yapmayı düşünüyormuş ama şimdilik sadee proje aşamasındaymış inşallah yaparlar ya yeni favori grubum bu dinlemeyenler mutlaka dinlesin pişman olmayacaksınız
arkadaşlar bu kadar abartmayın aslında o kadarda güzel değil bi kere tlinkin parkın takliti aynı zamanda kısıtlı imkanlarıyla animasyon klip yapmaya çalışmışlar kurgu güzel ama o teknoloji bizde yok kasmayın gerek yok
tabi ki de klibi her zaman ki gibi korkunç bişey çok etkileniyorum kliplerınden ne zaman görsem direk çeviriyorum yoksa rüyalarıma girip kabusum oluyo(birkaç kere başıma gedi)
my shadows the only one that walks beside me
my shallow hearts the only thing that's beating
sometimes i wish someone out there will find
till then i'll walk alone ...
şu sözlerin üzerine daha ne denir? heLaL oLsun abiLere!!!