Yorumlar

  • Parça Placebo - I Know

    bence diğerleri gibi buda muhteşem bi şarkı tabi ki..
    Üye
    irritate1
    Tarih
    23 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    ya manga beni sarmadi nedense dunde zagadaydilar canli performanslari sifir(0) manga bence bar grubu olabilir ortam gurubu arkadas tabini cikartmis eline saglik hatalari olabilirde olmayabilirde ama manga zaman kaybi bana gore laf sokmak isteyenler yazabilir:)
    Üye
    Anadolu_Rocker
    Tarih
    23 Ocak 2005
  • Parça Barış Akarsu - Kimdir O

    SSSÜÜÜPPEEERRR VE ÖTESİ ya adamlar bılıyolar ısı.bu kadar realızım ne kadar ıyıdır onu bılememm...
    Üye
    barem
    Tarih
    23 Ocak 2005
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    Abi müziklerine söyleyecek tek lafım yok çok iyiler ama bence söz yazma olayını bir daha düşünmeliler:)
    Üye
    make_me_laugh
    Tarih
    23 Ocak 2005
  • Makale Ogün Sanlısoy

    meralexantirik sence ogun hangi renk boxer giyiyor :) :) ya da boxer giyiyor mu? yoksa slip mi :) ?
    Üye
    SOAD
    Tarih
    23 Ocak 2005

Anket

marieroget sorar:
hangisi gelsin seneye?
  • airbourne
  • wolfmother
//www.garaj.org