ben de katılıyorum size hatta bi an çelişkiye düştüm acaba iki şarkı ardı ardına mı çaldı dedim anca ikinci bölümdeki yalan sözlerini duyunca anladım aynı şarkı olduğunu ama buna rağmen şarkı gerçekten süüüüüppppeeeeerrrrrr!!!!!!!!BAZI ŞEYLER İÇİN İYİ OLMAK YETMİYORMUŞ SEVİLMEK İÇİN AŞK İÇİN İYİ OLMAK YETMİYORMUŞ sözlere bakın yaaaaa!!!