Yorumlar
Parça
Placebo - Pure Morning
varmı bundan güzel "pure" diyen??? tanıyomusunuz
Üye
irritate1
Tarih
23 Ocak 2005
Parça
Placebo - Bitter End (Türkçe Çeviri)
bende bende...
Üye
irritate1
Tarih
23 Ocak 2005
Parça
Therion - Crowning Of Atlantis
şu zodee-en ten par-geh sod-ar teh buh-zod-deh har-geh ah-na-na-he kısmını anlamasam da çok sevdiğim bi parça.sabah bunu dinlemeden uyanamıyorum
Üye
skuld
Tarih
23 Ocak 2005
Parça
Therion - Black
therion u çok severim.bu parçası da iyidir am nedense üst üste 2 defa dinlemem(dinleyemem)
Üye
skuld
Tarih
23 Ocak 2005
Parça
Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı
her dinlediğimde ağlıyorum.öylesine güzel ki.sanki hayatımdan bir parça.bu hayatın bir anlamı olmalı
Üye
skuld
Tarih
23 Ocak 2005
Parça
Rasmus (the) - Not Like The Other Girls
Yaw benim bu parçada hep gözlerim doluyo...Sizede öyle olmuyomu??
Üye
shadowgirl
Tarih
22 Ocak 2005
Parça
Rasmus (the) - Chill
Yaa ben bu parçayı çok seviyorum...Harika bence
Üye
shadowgirl
Tarih
22 Ocak 2005
«
1
..
16181
16182
16183
16184
16185
16186
16187
16188
16189
16190
16191
16192
16193
..
17032
»
Anket
OnurBass
sorar:
hayat kime güzel
koşana
düşünene
oturana
uçana
dinleyene
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket