Yorumlar

  • Parça Red Hot Chili Peppers - Can't stop

    kolay hale getirmeye çalışmışsın ama bence biraz üzerinde değişiklikler yapmalısın.bazı yerleri yanlış olmuş.
    Üye
    adra
    Tarih
    22 Ocak 2005
  • Parça Red Hot Chili Peppers - Californication

    yanlış olmuş!düzeltilmesi lazım.
    Üye
    adra
    Tarih
    22 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (solo)

    sevgili cc baran, haklsın notaların öyle olduğunu bende biliyorum, ama solocu eleman bunu hangi telden başlıyosa bende o telden başlarım. müzikten en az senin kadar anşayan biriyim kuşkun olmasın, ama böyle yorum yazarken bile milletle tartışmaya girmemeni rica etsem ??
    Üye
    blackened69
    Tarih
    22 Ocak 2005
  • Parça Vitamin - İstanbul'da

    bu sarkının benim için apayrı bir yeri var..
    canım aysemle bizim sarkımız ve o bugün istanbul a gitti...
    Üye
    maggid
    Tarih
    22 Ocak 2005
  • Parça Vega - Desem De İnanma

    bence en güzeli bu..
    Üye
    maggid
    Tarih
    22 Ocak 2005

Anket

gemiadami sorar:
En çok beğendiğiniz Dream Theater albümü?
  • when dream and day unite
  • images and words
  • awake
  • a change of seasons
  • falling into infinity
  • scenes from a memory
  • six degrees of inner turbulence
  • train of thought
//www.garaj.org