sevgili cc baran, haklsın notaların öyle olduğunu bende biliyorum, ama solocu eleman bunu hangi telden başlıyosa bende o telden başlarım. müzikten en az senin kadar anşayan biriyim kuşkun olmasın, ama böyle yorum yazarken bile milletle tartışmaya girmemeni rica etsem ??