Yaw kardeşim 4 - 5 herif çıkmış şarkı söylüyor. Tamam şarkıları süper. Ama bu kadar da olmaz ki adamlar ''Bir Kadın Çizeceksin'' demiyor, ''Biz Linkin Park özentisiyiz'' diyor...
dinleyiciler açısından güzel bir şarkı...!bu şarkıyı icra edenler açısından da en çok işin klavyeci arkadaşlarıma düştüğünü ekleyip çalmak adına çalanları kınıyorum...