Yorumlar

  • Parça System Of A Down - Psycho

    baba bi şarkı..dinlenmez yaşanır..(sabri)
    Üye
    jordan
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Duman - Belki Alışman Lazım (Solo)

    yoook yanlis yazdim , kurban introyu dogru caliyor ya.
    Sen ama yine de gitari birak.
    ;)
    Üye
    Duman sever
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    cok iyi.laf atanlar kendi çıkarsın..
    Üye
    pUnKeR
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Sting - Shape Of My Heart

    Çok güzel ya manyakkk ya :) Abi bayağı uğraşmışsındır heralde bunun çok daha basit çalınış şekli var ama parmakları biraz açmak gerek. Ben bunuda alayım yinede. Birde abi basit akorların perde sayılarını yazmışsın ama / lı akorlarınkini yazsaydın kolaylık olurdu bizim için ama böylesi daha iyi heralde birazda biz uğraşalım :) Teşekkürler
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Düş Sokağı Sakinleri - Yaşadıkça 2

    İlginç ama bence çok hoş bir parça. Şu başta tabda yazdığın Emadd9 akorunu ne çok kullanıyorlar ya anlamıyorum. Bu parçadada mı var. Hayret
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    valla scream666 kusura bakma böyle çalmayacaksın tabi. Ben şarkıyı fazla dinlemedim artık dinlemiyorumda sadece burası hoşuma gitti ve aklımda kalan tek bura oldu. Hatta yazmadım bir kaç yerde ben çalarken bend yapıyorum ama var mı bilmediğim için yazmadım. Benim adım hıdır elimden gelen budur :)
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça System Of A Down - Aerials

    Şarkı manyak,ritm manyak grup zaten manyak daha ne söylenebilirki...
    Üye
    tankado
    Tarih
    21 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Mama Said (Türkçe Çeviri)

    james baba nın annesine olan özlemi birazda nefreti fakat bu anneyi sevmemek degill sadece kaderine olan nefreti annesinin onu maalesef erken yasta terketmesini annatıyor.tamamıyla jamese özel bu sarkıyı dinnerken wede türkce annamlarını okurken onu cok daha iyi anlıyorum
    Üye
    DaRCoTuRCo
    Tarih
    21 Ocak 2005

Anket

kanportakli sorar:
Sizce bugüne kadar Türkiye'de en fazla çalınmış ve coverlanmış parça hangisi?
  • Blur - Song 2
  • Nirvana - Smells Like Teen Spirit
  • Greenday - American Idiot
  • Black Sabbath - Ironman
  • Duman parçaları
  • Ogün Sanlısoy parçaları
  • Kurban parçalrı
//www.garaj.org