Yorumlar
Parça
Şebnem Ferah - Ay Işığında Saklıdır
ya bu şarkıyı bilgisayarında bulunduran şanslı kişilerdenseniz bana mesaj atın
Lütfeeennn!!!!!
Üye
janjan_05
Tarih
21 Ocak 2005
Parça
Placebo - Bitter End (Türkçe Çeviri)
ben yazdım nasıl olmuş;)
Üye
irritate1
Tarih
21 Ocak 2005
Parça
Placebo - This Picture
placebo'nun en güzellerinden biri sadece
Üye
irritate1
Tarih
21 Ocak 2005
Parça
Pain Of Salvation - Undertow
Deli bir şarkı yani ne diyeceğimi bilmiyorum. ama şunu söyleyebilirim: let me die!!!
Üye
Barfly
Tarih
21 Ocak 2005
«
1
..
16191
16192
16193
16194
16195
16196
16197
16198
16199
16200
16201
16202
16203
..
17032
»
Anket
xmrts
sorar:
Lamb of God un en iyi şarkısı sizce hangisi ?
Black Label
Again We Rise
Grace
Set To Fail
Redneck
Ruin
Now You've Got Something to Die for
The Faded Line
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket