Yorumlar
Parça
Kurban - Sarı Çizmeli Mehmet Ağa (Tam)
baba sen büyüksün
Üye
adırus
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Ezginin Günlüğü - Aşk Bitti
bu kadar olur...her ne kadar katılmasam da mükemmel sözler
Üye
dr_libra
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Placebo - Bitter End
abi yaa brain yaa...
abi adam keşke erkek olabilse yaa...
gerççi ben onu bölede severim ;)
brain'a aşıkım!!! euhee :))
Üye
DarkLady
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Pixies - Where Is My Mind (Fight Club Soundtrack, End Theme)
vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu vuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu whre is may maynd
Üye
kkkgoatbari
Tarih
20 Ocak 2005
Edevat
Ibanez - RG 550 Limited
Parlak mor'u vardı.. Çok güzeldi...
Üye
canerizer
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Bryan Adams - Everything I Do
evet bende arkadaşlara katılıyorum gerçektende bryn çok başarılı bu şarkısı da süper
ama heaven şarkısı daha da süper:)bir de here i am diye bir şarkısı vardı o da bu şarkıları kadar iyi olamasada fena degil
Üye
sedamerve
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Duman - Haberin Yok Ölüyorum
dobali diyorum
Üye
kkkgoatbari
Tarih
20 Ocak 2005
«
1
..
16196
16197
16198
16199
16200
16201
16202
16203
16204
16205
16206
16207
16208
..
17032
»
Anket
ilyas117
sorar:
dream theater yeni davulcusunu begendiniz mi ?
evet
hayir
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket