Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    yaa linkin park la manganın ismini yan yana görmekten okadar rahatsızım ki bilemezsiniz önceki mesajlarımdada belirttim nu metalde hem rap hemde metal müzik vardır mangada metal müzik yok kiiiiiiiiiiiiii nu-pop deseniz o başka tabiii dünyadaki sayılı metal gruplarından biri olan linkin park ile afedersiniz poposu kakalı(terbiyeli olaraktan) mangayı nasıl karşılaştırırsınız manga bence iğğğğğrenç
    Üye
    chester-rob
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Direc-t - Hasret

    direc-t iyi grup ama duman çok çok daha iyi!bi duman konseriyle bi direct konseri karşılaştırılmaz bile
    Üye
    halimiz_duman
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Bence manga yeni bir çığır açıyor, teknolojiyi dünya için yeni olmayabilir ama bizim için yeni bir rock tarzı ile buluşturmaları ve kendi tarzlarını oluşturma çabaları müthiş bir çalışma.. tebrikler manga.. bu şarkı içinse; müziği etkileyici hele keman solosu bütünleyici, sözleri ise yeterince anlamlı, ANLAYANA..
    Üye
    YCG
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Bryan Adams - Everything I Do

    abi manyak sın sen denilcek birşey yok
    Üye
    adırus
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Iced Earth - Depths Of Hell

    Bu sarkı ruhuma çengel taıp çekiyomuş gibi bi his uyandırıyo içimde belkide bu kasetteki en iyisi...
    Üye
    PoSSeSSeD
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Unforgiven (the)

    baba yaa bunu hangi siteden aldiniz
    Üye
    heavenboy
    Tarih
    20 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz (İntro)

    Ne ki şimdi bu
    Üye
    paganini
    Tarih
    20 Ocak 2005

Anket

mci sorar:
sizce en iyi epiphone les paul modeli hangisi ?
  • Epiphone Les Paul Traditional
  • Epiphone Les Paul Ultra III
  • Epiphone Les Paul standart
  • Epiphone Les Paul Custom
//www.garaj.org