Yorumlar
Parça
Haluk Levent - Mülteci
bu şarkı haketten güzel.Ama söz-müzik:ROJHAN BEKEN de yazmayı unutmadan
Üye
mrumut
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Rojhan Beken - Lawo
ne yazalım ki, anlamıyorum.Türkçesini bilen varsa yazsın
Üye
mrumut
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Kurban - Giriş
"kaşınıp duruyo" demiyor ki orda
"k.çını yırttı durdu" diyor yahu
çok önemli bir ayrıntıymış gibi yazdım ya bi de.
Üye
chutluck
Tarih
20 Ocak 2005
Parça
Sixpence None The Richer - Don't Dream It's Over
don't dream it'S over
no more hope for better days...
Üye
ajc_popoff
Tarih
19 Ocak 2005
Parça
Işın Karaca - Yetinmeyi Bilir Misin?
şarkı pek bi güzel...dah ne diyelim ya...
not: bekçi çok kral adam ona laf yok.... isterse koyar isterse koymaz...aman diim..
Üye
tuskikoyama
Tarih
19 Ocak 2005
«
1
..
16198
16199
16200
16201
16202
16203
16204
16205
16206
16207
16208
16209
16210
..
17032
»
Anket
irfancan
sorar:
sizce queen' e progressive metal diyebilir miyiz ?
diyebiliriz diye düşünüyorum
diyemeyiz diye düşünüyorum
hiç dinlemedim
kendi türünde iyiler başkalarına gerek yok
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket