Yorumlar
Parça
Duman - Belki Alışman Lazım (Solo)
öyleyse birak gitari cünkü sonunda ki akor Em , 100% eminim.
Üye
Duman sever
Tarih
19 Ocak 2005
Parça
Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği (İntro)
yok abi yine hata var.
Üye
Duman sever
Tarih
19 Ocak 2005
Parça
Mor ve Ötesi - Yalnız Şarkı
mor ve ötesinin tarzını anlatan bir parça keşke böyle devam etselerdi
Üye
electroman
Tarih
19 Ocak 2005
Makale
The Cure
klipleri çok spr..bölee hüzünlü ama coşkulu..hele LOVE SONG...
Üye
violine
Tarih
19 Ocak 2005
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz (İntro)
evet abi sana hak veriyorum
Üye
abcdcamp1
Tarih
19 Ocak 2005
Parça
Şebnem Ferah - Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler (Solo)
kardes ok saglam yazmıssında bunları gitarpro formatına cevirip yazarsan daha bi iyi olur notaların degerleri yok burda aynı sorun lions in a cage solosu icinde gecerli bu iki soloyu bulamadım www.mysongbook ta
Üye
malmsteen21
Tarih
19 Ocak 2005
«
1
..
16200
16201
16202
16203
16204
16205
16206
16207
16208
16209
16210
16211
16212
..
17032
»
Anket
A Dead Castle
sorar:
Büyük Ozanımız Aşık Veysel'in En Sevdiğiniz Eseri Hangisidir ?
Güzelliğin On Para Etmez
Kara Toprak ( Benim Sadık Yarim Kara Topraktır )
Uzun İnce Bir Yoldayım
Dostlar Beni Hatırlasın
Bu Alemi Gören Sensin
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket