ben bir ibanez hastasiyim.. sana 64 luk solfej yapar, 128 lik de calarim. lakin senin gibi tercihlere saygi duymayan bi adamin utanacagini da sanmam.. istersen bir de gercek ibanez, g&l, warwick ve musicman cal. boylece belki biraz olsun havan iner..
marcus miller, jaco gibi jazz ustadlarini ornek verek avunuyorsunuz ancak.. biraz daha insancil olun ve tercihlere saygi duyun. bakin adam ne demis?
"5 para etmez derken cok pahalı aynı kalıtede bı gıtarı daha ucuza alabılırsınız demek ıstdım yanlıs bı laf etmısım bu konuda fender de kalıtelı gıtardır gercekten haklısın:)"