Yorumlar
Parça
Yavuz Bingöl - Sarı Gelin
valla sözlerin devamı olsaydı fene olmazdı
Üye
koptaget
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
HIM - Beautiful
Yaa allaam kime yazdı bu şarkıyı adam yaa!!???Hakikaten çok hoş bir şarkı hiç bitmesin diyesim geliyo yaa...
Üye
shadowgirl
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
HIM - Gone With The Sin
aah aahh hakikaten çok damar bayılıyorum bu şarkıya
Üye
shadowgirl
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
Metallica - To Live Is To Die (Türkçe Çeviri)
çok ıyı bır ınsandı clıf burton
Üye
Concon
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
HIM - And Love Said No
insanın ruhu dinleniyo valla ville valo nun agzına saglık(ben ekledim bu sarkıyı)
Üye
deathangel
Tarih
18 Ocak 2005
«
1
..
16204
16205
16206
16207
16208
16209
16210
16211
16212
16213
16214
16215
16216
..
17032
»
Anket
ozzyfest
sorar:
Hangi Reverb Pedalı ?
Boss RV-5 Digital Reverb
Boss FDR-1 Fender '65 Deluxe Reverb-Amp
electro-harmonix Holy Grail
DigiTech XDV DigiVerb
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket