Yorumlar
Parça
Amorphis - Black Winter Day
öldüğüm parça
Üye
Alghazanth
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
Duman - Haberin Yok Ölüyorum
offf olmaz boyle bişii yaaaa
valla daha dun kız arkadasımdan ayrıldım :(
bu sarkı beni anlatıyo , bursa'ya dondugumde Fix menu olcak bu sarkı bana
Üye
TheBizkit
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
Sixpence None The Richer - Don't Dream It's Over
süper bir şarkı
They come to build a wall between us, we know they won't win
bitiyorum bu lafa ya
Üye
gwen_b
Tarih
18 Ocak 2005
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
bunlar lp ye özenmişler ama hip hop tarzı daha ağır basıyor..grupta şarkıyı kopartacak kimse yok...
linkin parkta chester faktörü var tabi ki........
Üye
squash
Tarih
18 Ocak 2005
«
1
..
16205
16206
16207
16208
16209
16210
16211
16212
16213
16214
16215
16216
16217
..
17032
»
Anket
Tom Araya
sorar:
(hed) Planet Earth diye bir grup duydunuz mu?
Evet severek dinlerim
Sadece ismini duydum dinlemedim
Hayır duymadım
Ne o öyle Rapcore'muş , Rock'ın ruhunu bozuyor
Ailecek dinleriz
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket