Yorumlar

  • Makale Kızlar Hepiniz

    Arkadaşlar askerliğim dolayısıyla sitelerle ilgilenemedim pcmuzik.da.ru sitesini açmayacağım lakin bestelerimi yakın zamanda bir siteye koyacağım.
    Üye
    otante
    Tarih
    18 Ocak 2005
  • Parça Offspring - Why Don't You Get A Job

    Parça üzerinde tam bir yorum yapamayacağım ama "The Offspring" benim ilk dinlediğim gruptur(12 yaşındayken!). O yüzden onlara hep saygı duymuşumdur!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    18 Ocak 2005
  • Edevat Fender - Deluxe Active Jazz Bass V

    fender jazz bass..her basçının o gitara saygı duyması gerekir...leo fenderin kemikleri sızlıyodur şuan........jaco pastorius cum yıllardır eşsiz güzellikteki sololarını bu gitara olan aşkını bizlerle paylaştı....keza nice groove çalan adamlar bu gitara tapıyor adeta derken bir takım şahıslar beş-para etmez diyor..fender jazz bas bir efsanedir...ve efsaneler unutulmaz...fender iyi bir üstadın elinde kaplan olur...çalmayı bilmeyen arkadaşlar da fenderin ağırlığından şikayet eder durur...ağırlığı tonunun güzelliğini etkileyen fender jazz basıma 5 para etmez diyen arkadaşlar unutmasınlar ki marcus ve pastorius un bir bildiği var dı....önce onlar gibi çalın fenderi sora 5 para etmez diyin...bişeylere bok atmak kolay ama sekizlik notaları bile okuyamayan ibanez ailesinin dili uzun arkadaşlarınadır söylediklerim...neyse..
    Üye
    Pastorius
    Tarih
    18 Ocak 2005
  • Parça Şebnem Ferah - Korkarak Yaşıyorsan

    bu nietzsche nin bir şiiri adı öyle bir hayat yaşıyorum ki
    Üye
    paganini
    Tarih
    18 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bence klip ve sarkı cok iyi sadece bir kadın çizeceksini begendim.zaten grup kendini linkin parktan copy paste yapmış cok belli ama turk metal veya rock muzıklerinin de dunyaya acılma zamanı geldi. bu yuzden mangayı kutluom. inşallah albumlerini yurt dısında satısa cıkartıp reklam yaparlar. Bir kadın çizeceksindeki kemanlı bolumler sarkıya guzel bi hava katmıs buda onu linkin parktan ayırıyo!!!
    Üye
    _LP_Captain_
    Tarih
    18 Ocak 2005

Anket

Nikki_Sixx_Tr sorar:
Hangi 90'lar yıldızını daha çok beğeniyorsunuz ?
  • Jeff Buckley
  • Kurt Cobain
//www.garaj.org