fender jazz bass..her basçının o gitara saygı duyması gerekir...leo fenderin kemikleri sızlıyodur şuan........jaco pastorius cum yıllardır eşsiz güzellikteki sololarını bu gitara olan aşkını bizlerle paylaştı....keza nice groove çalan adamlar bu gitara tapıyor adeta derken bir takım şahıslar beş-para etmez diyor..fender jazz bas bir efsanedir...ve efsaneler unutulmaz...fender iyi bir üstadın elinde kaplan olur...çalmayı bilmeyen arkadaşlar da fenderin ağırlığından şikayet eder durur...ağırlığı tonunun güzelliğini etkileyen fender jazz basıma 5 para etmez diyen arkadaşlar unutmasınlar ki marcus ve pastorius un bir bildiği var dı....önce onlar gibi çalın fenderi sora 5 para etmez diyin...bişeylere bok atmak kolay ama sekizlik notaları bile okuyamayan ibanez ailesinin dili uzun arkadaşlarınadır söylediklerim...neyse..