Cradle of Filth versiyonu yaran parça!!! Günlerce gecelerce ard arda dinlediğim, ezberlediğim, mahvolduğun, içimin parçalandığı parça!! Dani Filth'in o efsane vokali ile şarkı bambaşka bir boyuta uçmuş. Yeri geldiğinde çığlık çığlığa, yeri geldiğinde sapkın yeri geldiğinde de romantik ( evet aslında Dani'ni fısıldamaya başlayınca oldukça romantik oluyor, en azından benim için öyle:) ) vokali ile beni öldürüyor bu adam. Özellikle I and often cry dan sonra o back vocal yok muuuuuuu....... Bir de baslar harika girişte :) Ve o nasıl bir Please Easy My Burdeeen diyişidir? Adam acı çekiyor, adam arınıyor, adam af dileniyor, adama tapıyorummmmmmmmmm............. Anathema'ya da taparım ama bu şarkının hakkını COf vermiştir kardeşim....