Yorumlar
Parça
A-Ha - Take On Me
Mükemmel bir parça, harika bir klibi var. İnsanı ayağa kaldırır, fıkır fıkır oynatır :)
Üye
Raelana
Tarih
16 Ocak 2005
Parça
Duman - Bu Akşam
süper bi şarkı yaa insanı manyak çoşturabiliyor
Üye
sedamerve
Tarih
16 Ocak 2005
Parça
Cure (the) - Friday I'm In Love
ah ah cok guzel bi sarkı
Üye
cremaaaa
Tarih
16 Ocak 2005
Parça
Manga - Bir Kadın Çizeceksin
burda acımasızca eleştirenlere şaşıyorum. tamam hip hop ı bende sevmem ama sonuçta albüm çok güzel olmuş. ben bayıldım sedece birz daha sert yapabilirlerdi. onun dışında olumsuz bi eleştirim yok.
harikasın manga...
böyle devam....
Üye
ayyçaaa
Tarih
16 Ocak 2005
«
1
..
16214
16215
16216
16217
16218
16219
16220
16221
16222
16223
16224
16225
16226
..
17032
»
Anket
solist44
sorar:
Türkiye'de en iyisi?
tan taşçı
rafet elroman
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket