Yorumlar

  • Parça A-Ha - Take On Me

    Mükemmel bir parça, harika bir klibi var. İnsanı ayağa kaldırır, fıkır fıkır oynatır :)
    Üye
    Raelana
    Tarih
    16 Ocak 2005
  • Parça Duman - Bu Akşam

    süper bi şarkı yaa insanı manyak çoşturabiliyor
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    16 Ocak 2005
  • Parça Cure (the) - Friday I'm In Love

    ah ah cok guzel bi sarkı
    Üye
    cremaaaa
    Tarih
    16 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    burda acımasızca eleştirenlere şaşıyorum. tamam hip hop ı bende sevmem ama sonuçta albüm çok güzel olmuş. ben bayıldım sedece birz daha sert yapabilirlerdi. onun dışında olumsuz bi eleştirim yok.
    harikasın manga...
    böyle devam....
    Üye
    ayyçaaa
    Tarih
    16 Ocak 2005

Anket

solist44 sorar:
Türkiye'de en iyisi?
  • tan taşçı
  • rafet elroman
//www.garaj.org