Yorumlar

  • Parça Metallica - Enter Sandman

    mükemmel bir sarkı metallicayı tebrik ederim
    Üye
    basci
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Parça Pilli Bebek - Siyah Beyaz 1

    gözdecim tamam şarkı cok güzel ama sözlerde cok yalnış var yaa!bak dogrusunu yazıyorum!

    Siyah beyaz
    Siyah beyaz düşlerimde seni hatırlarım
    Bomboş ellerimde seni duyumsarım
    Sensiz gecelerde sensiz ağlarım
    Sonsuz gecelerde sensiz ağlarım

    Fırtınalar sabahında doğan günü duyumsarım
    Mevsimlerin en sıcağında susuzluğa kanarım
    Yitip giden insanlara, dostlarıma ağlarım
    Yanlış zamanlara, sensizliğe ağlarım

    Nedensiz sorgusuz bir rüya gözlerimde
    Nedensiz sorgusuz bir duvar benliğimde

    Siyah beyaz düşlerimde seni hatırlarım
    Bomboş ellerimde seni duyumsarım
    Sensiz gecelerde sensiz ağlarım
    Sonsuz gecelerde sensiz ağlarım
    Üye
    snitro
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Parça Cem Köksal - Blood On Blood

    adam malmsteen'in tekniğine ve bach'ın duygusuna sahip... daha ne denir ki?????
    Üye
    insomniac
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Parça Limp Bizkit - Eat You Alive

    türkişi yokmu bunun ya offf
    Üye
    death_666
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Parça Manga - Kal Yanımda

    bu şarkıyı sing your song ta dinledim hatta çaldık bi çok konserde ama albümdeki versiyonu pek beğenmedim..sing your song versiyonu rulazzz
    Üye
    DeFKNoT
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Üye
    tankado
    Tarih
    15 Ocak 2005
  • Üye
    tankado
    Tarih
    15 Ocak 2005

Anket

vast sorar:
Djinn Stylo
  • Dinledim, sağlam grup.
  • Duydum ama hiç dinleme fırsatım olmadı.
  • Dinledim ama sevmedim.
  • O ne, kim, nasıl bişey?
  • Yorum yazacağım...
//www.garaj.org