Yorumlar
Parça
System Of A Down - Atwa
Çok sevdiğim bir şarkı ayrıca bas gitarla çaldığım ilk parça bu oldu
Üye
DevilsTurk
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Mor ve Ötesi - Cambaz
ya sarkı süper ayrıca bosverin yaa kralda cıkmıs falan kime ne yaa nerde cıkarsa cıksın... cıkmıs sonunda ve parca kendini sevdirmiş ya ona bakın siz..
Üye
_ipEk_
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Red Hot Chili Peppers - Californication
oo hakkaten baya kotu olmus bu...zati tolgam yanlis diyorsa vardir bir bildigi
Üye
konyali
Tarih
14 Ocak 2005
«
1
..
16222
16223
16224
16225
16226
16227
16228
16229
16230
16231
16232
16233
16234
..
17032
»
Anket
-TormentoR-
sorar:
Reign in blood vs. Kill'em all (thrasherlar oy kullansın)
Reign in blood
Kill'em all
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket