Yorumlar
Parça
Direc-t - Hasret
cok seker bi sarkı
Üye
deathangel
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Feridun Düzağaç - Aşkın E Hali 1
AŞK BUNU BANA YAPMAYA MECBURMU YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :/
Üye
lolateeen
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Anathema - Fragile Dreams
şu ana kadar yaptıkları en manyak şarkı kesinlikle...ondan sora da regret, angelica, eternity, closer ve one last goodbye geliyo...
Üye
dionysowski
Tarih
14 Ocak 2005
Edevat
Washburn - Xb 100Q
Mat cila olanı vardı yanılmıyosam. O gayet iyi ses verir. Zamanında Zuhal'de bakmıştım.
Üye
BASSarım
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Anathema - Fragile Dreams
Albumdeki piyano introsu kusursuz!
Üye
illusion
Tarih
14 Ocak 2005
Parça
Blind Guardian - Nightfall
Blin in En sevdigim albumunun en sevdigim sarkisi!
Üye
illusion
Tarih
14 Ocak 2005
«
1
..
16223
16224
16225
16226
16227
16228
16229
16230
16231
16232
16233
16234
16235
..
17032
»
Anket
Mangasar
sorar:
Hangisi Daha İyi ?
Linkin Park
Slipknot
Limp Biztik
Korn
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket