Arkadaşlar Manga denilen grubun Linkin Park'ta önce çıkmış olduğunu söyleyen birde bize bilmeden konuşma diyobi kere linkin park 9 yıllık bir grup artı dünyaca ün yaptı.Manga ise 7 yıl sonunda türkiyede nu-pop tarzı kullanarak ünlendi.
Numb süper bir şarkı
Yalnız Jayz denilen adam ile numb'ın kalitesi çok düştü
Jayz nin söylediği bölümleri Mike söyleseydi şarkı ultrasüperhyper bişeyler olurdu
Şarkıyı CHESTER ve cok az söylemesine rağmen MIKE beraber kurtardılar