Yorumlar
Parça
Mor ve Ötesi - Aşk İçinde
göze değil önemli olan kulaa hoş gelmesi dene...
Üye
Kramer
Tarih
12 Ocak 2005
Parça
Linkin Park - Numb
nnnnuuuuuuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbb
Üye
daredevil
Tarih
12 Ocak 2005
Parça
Manga - Kal Yanımda
Dostlarım İşte Size Bir Manga Şarkısı Daha.
(Geriye Kaldı 8)
Ferman AKGÜL ve Efe YILMAZ'a Sonsuz Saygılarımla...
Üye
Cyberbob
Tarih
12 Ocak 2005
Parça
Mor ve Ötesi - Aşk İçinde
müthiş bence göze hoş geliyo deniycem
Üye
abcdcamp1
Tarih
12 Ocak 2005
Parça
Manga - Dursun Zaman
ne demek kardeşim elimden gelse sevilen bütün şarkıları yaparım.
Manganın diğer şarkısınıda yaptım o biraz kolay oldu ama olsun.
>>>>>>>>Herşey Manga ile Daha güzel<<<<<<<<<
Üye
Cyberbob
Tarih
12 Ocak 2005
Makale
GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004
olsun Ktulu
fosilleşmeye başladık bile :))
bu ılk buluşmayada gelecektımde hanı çomezdım osıralar :))
Üye
gitarTELi
Tarih
12 Ocak 2005
«
1
..
16232
16233
16234
16235
16236
16237
16238
16239
16240
16241
16242
16243
16244
..
17032
»
Anket
rockerbass
sorar:
https://www.youtube.com/watch?v=SpX2jeB9sWw
güzel olmuş
kötü olmuş
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket