Yorumlar

  • Parça Yaşar Kurt - Martı

    tamamen yanlış olduğunu biliyorsanız neden doğrusunu yazma zahmetine girmiyorsunuz.!!!!! arkadaşın üstte belitildiği şekilde çalındığında iyi gibi geliyor kulağa. eğer daha iyisini yapa bilen varsa yazsın. arkadaşa teşekkür ederim.
    Üye
    altunayt
    Tarih
    11 Ocak 2005
  • Parça Duman - Bu Akşam

    ooooohhhhhhhooooooo bu kadar çok hata yapılır mı?
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    11 Ocak 2005
  • Parça HIM - Lose You Tonight

    Yaa ne kadar melankolik sözler yaa??Muhteşem...sahiden muhteşem...
    Üye
    shadowgirl
    Tarih
    11 Ocak 2005
  • Parça Duman - Bu Akşam

    YANLISSS
    Üye
    bolzano
    Tarih
    11 Ocak 2005

Anket

Oysterhead sorar:
Whamola enstrümanını biliyormusunuz?
  • Tabi ki biliyorum
  • Adını duydum ama bilmiyorum
  • Bilmiyorum ama nedir merak ettim
  • Bilmiyorum bilmek de istemiyorum
  • O kadar çok bilmiyorum ki kendimden utandım
//www.garaj.org