Yorumlar
Parça
Toni Braxton - Unbreak My Heart
Güzel parça... Hem müzik hem de sözler etkileyici. Dinlerken içinde kendimden bir şeyler buldum. Hey sen! Evet, sana diyorum. Sakın üstüne alınma, olur mu?
Üye
celiker20
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Linkin Park - From The Inside (Türkçe Çeviri)
kolik sen varya 10 numara bir insansın..tekrar thanks...
Üye
squash
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Anathema - One Last Goodbye
offff ulen offfff azmı efkarlandırdı beni bu parça be!!!Anathema farkı işte....
Üye
a_dying_wish67
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Anathema - A Dying Wish
işte şarkı da budur söz de budur.helal diyorum başka da bişey diyemiyorum
As I would die now...
For one last wish
Üye
a_dying_wish67
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Blink-182 - I Miss You (Türkçe Çeviri)
eee..,
ben aynı melodide türkçesini söyledim,pek olmadı...,
en iyisi ingilizce söylemeye devam edelim bunu..:)
Üye
ADIO
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Ceza - Panaroma Harem
cezaa rap in usta bi yorumcuyla buluşması desek cuk! oturur... en azından türkçe rapiçerisinde
Üye
drumcu
Tarih
11 Ocak 2005
Parça
Kargo - Seni Seviyorum
kargo be hocam!! ne desek boşşş
Üye
drumcu
Tarih
11 Ocak 2005
«
1
..
16238
16239
16240
16241
16242
16243
16244
16245
16246
16247
16248
16249
16250
..
17032
»
Anket
lewobibo
sorar:
Anketlere, haberlere yorum yazarken, tartışırken nasıl yazıyorsunuz?
Ağzıma geleni yazıyorum.Burası özgür bir site.
Düşüncelerimi esirgemiyorum ancak belli bir saygı çerçevesinde.
Kimseyle tartışmaya girmiyorum.Bana dokunmayan yılan bin yaşasın.
Yorum yazmam.Sadece şıkkı işaretlerim.
Anket yapmam.
Diğer
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket