Yorumlar

  • Parça Limp Bizkit - Break stuff

    tam coşmalık şarkı!!! hele videosunda ki Jonathan Davis'le enfess! tadından yenmez..
    Üye
    queLLer
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Parça Pink Floyd - Wish You Were Here

    cok güzel ve anlamli bi sarki valla
    Üye
    scorpio
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Parça Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

    herkes de bir umut kalır. herşeyi silsende beklersin bi gün gelicek gibi gelir.. yanılgıdır bu. Gerçekten uyanırsın biri "UYAN" der. Bakarsın ki yok sonra ağlarsın... Yüzlerce kez rüyanda birlikte olmanın sıcaklığıyla uyanırsın buz gibi yatağında... Sonra yine ağlarsın. Ve hep gelicek sanırsın bir gün gelicek.........
    Üye
    purplesky
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Üye
    bolzano
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Makale GRJ Buluşması 22 Temmuz 2004

    Ya bu kıymalı börek muahbbeti nedir ben anlayamadım :)

    gitarTELi yavaş yavaş onları da tanırsın merak etme sen de eski değilsin aramızda ne de olsa :)

    mercan dede seni de tanıyamadım ben ya? O zamanki nickin neydi?
    Üye
    Ktulu
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Üye
    mor7
    Tarih
    10 Ocak 2005
  • Parça HIM - Funeral Of Hearts

    Çoşuyorum resmen!Bir günde walkmanın pillerini bitirdiğimi hatırlarım(hemde duracell'di).Tatilde bağıra bağıra söylemiştim sesim kısılmıştı hatta iki hafta:))
    Üye
    shadowgirl
    Tarih
    10 Ocak 2005

Anket

HellYea sorar:
Final Fantasy'nin bitmek bimez (umarım bitmez) serisinin müzikleri hakkında ne düşünüyorsunuz?
  • Adamlar aşmış ne diyeyim
  • Çok güzel, oyunun atmosferini çok iyi veriyor
  • Hoş
  • Fena değil
  • Pek beğenmiyorum
  • Iyy neden hatırlattın
  • Diğer...
//www.garaj.org