bu şarkının sözleri de çok manalı müzigide çok kaliteli zaten robbie nin kötü müzik yaptıgı duyulmuş mu? umarım hep böyle kalır çünkü çok başarılı lütfen istanbul a gelsin bizi şarkılarıyla çoştursun (özellikle de she is the one) ile bunu ümit ediyorum ama gelecegini de sanmıyorum çünkü artık müziği bırakma aşamasında lütfen müziği bırakmasın çok başarılı yaaaaa hele olsun 1000 kere
ayrıca önceden çok yakışıklıydı ama artık bozuldu:)