selam buluşma noktanızın GS lisesi olması yüzünden sizin hiç bir buluşma yerinize gelmem. zaten yeniyim. siteyi çözmeye çalışıyorum. bu arada kıymalı böreğim benim için yaptığın herşey sana 2 kat geri dönecek bunu sakın unutma :o) şimdilik tanışma faslındayım. bir gün gerçekten bir sanatçı olursam bilki bu senin eserin olacak. görüşmek dileğiyle ... bu arada herkese merhaba :PpPp