bence rock sanatçıları; felsefelerine, müziklerine, kültürlerine katkıda bulunmuş bir sürü adam varken gidip Ferdi, İbrahim, şu bu o coverları yapmasınlar. Zaten güzel de olmuyor.
Ogün'ün henüz klibi olmayan 'Bana Bir Sor' şarkısını ben çok beğendim, 'Pencere' ve 'Saydım' da güzel, zaten Karadenizli işte, bu adamlarda iş olur genelde :)