Yorumlar

  • Parça Kargo - Badlik Amiri

    bu şarkı beni bitiriyo...süper şarkı..adam sölüyo yaa.biliyo işi kahretsin...
    Üye
    missManson
    Tarih
    9 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    grup linkinpark tarzi yaptigi belli.. fakat yinede iyi sayilir..ama ne denirse densin biraz linkinparktan görüp yapilmis bazi seyler
    Üye
    SilpKnoT_noise
    Tarih
    9 Ocak 2005
  • Makale Ogün Sanlısoy

    bence rock sanatçıları; felsefelerine, müziklerine, kültürlerine katkıda bulunmuş bir sürü adam varken gidip Ferdi, İbrahim, şu bu o coverları yapmasınlar. Zaten güzel de olmuyor.
    Ogün'ün henüz klibi olmayan 'Bana Bir Sor' şarkısını ben çok beğendim, 'Pencere' ve 'Saydım' da güzel, zaten Karadenizli işte, bu adamlarda iş olur genelde :)
    Üye
    aleister
    Tarih
    9 Ocak 2005
  • Parça Manga - İz Bırakanlar Unutulmaz

    iide bu sarkı Manga' degilki Vega'nın.Niye Manga'nın sozlerinin yanına yazdınız ki?
    Üye
    flash_royal
    Tarih
    9 Ocak 2005
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    bence direc-t de kurban da dinlemeye deger gruplar..
    Üye
    awaySerap
    Tarih
    9 Ocak 2005

Anket

poison_xxx sorar:
En Sevdiğiniz Scorpions Şarkısı?
  • Send Me An angel
  • White dDve
  • Still Loving You
  • Holiday
  • Daddy's Girl
  • Diğer
//www.garaj.org