Yorumlar
Edevat
Samson - Zoom - 707II
ben ibanez S 470 ile 707II kullanıyorum çok güzel distortion tonları yakaladım biraz uğraştırıyo ama sonunda çok güzel şeyler yapılabiliyor
Üye
fingolfin
Tarih
9 Ocak 2005
Parça
Anathema - Electricity (Türkçe Çeviri)
abii yokkyaa böyle bişeyy :)) sözlere bak yaaa!!
Üye
pengelens
Tarih
9 Ocak 2005
Parça
Anathema - Anyone, Anywhere
Olamaz olamaz yaarrraabbbiii :)) seni dinlemeyen ölsün beee
Üye
pengelens
Tarih
9 Ocak 2005
«
1
..
16248
16249
16250
16251
16252
16253
16254
16255
16256
16257
16258
16259
16260
..
17032
»
Anket
__metallica___
sorar:
En kaliteli ikinci marka?
Ltd
Squier
Epiphone
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket