her sey bi kenara..tarzi marzi da..herif kalite kokuyo smdi kabul edelim..kalite de goreceli degildir heralde..niteligine degil niceligine bakarsak anlariz..
sonsuz boşlukta gezerken bu şarkıyı kısık sesle dinledim şimdi hayatın her köşesinde bir cığlık oldugunu duydum...! bu şarkı için bole desek herhalde yanlış yapmamış olurum.daha ne diyim Bu haYatın biR anLamı oLmaLı :)