Benim ingilizcem var zaten güzelim çok bilmiş insanlardan uzak durmalıyım veya bilmeyipte kendini biliyor gibi tanıtanlardan o yüzden nazmiyeah sana sadece zavallı dio ve acıyorum.
MŞŞ nin hasretini yüreğimin en nadide köşecağızlarında duymaktayım!!!
Hiç olmamış... Koray kargoonline a uğraşa kendisine de söyleyeceğim. Olmamış, Kargo' ya yakışmayacak kadar basit ve 15 saniyelik bir "şey" bu.