sözler sezen aksu ya ait..ayrıca ozellikle koyuyorum bestecisini ve söz yazarını neden bekçi bey kesiyosunuz orayı..vallaha billaha çözemedim....ayrıca 10 tane ışın karaca şarkısı yolladım.3 tanesini koymuşsun..boşuna uğraşıyruz onları koyarken yani..oyle olsun!!