Yorumlar
Parça
Mor ve Ötesi - Re
Nakaratın ilk iki sözlerinin akorları doğrumsu ama 3. ve 4. sözlerinde E5 F#5 G5 A5 B5 diye gidiyo
Üye
X-Ray
Tarih
6 Ocak 2005
Parça
Evanescense - Hello (Türkçe Çeviri)
bu hello diiilllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll kötü kötü çok kötüüüüüüüüüüüüüüüüüüü
Üye
fallofday
Tarih
6 Ocak 2005
Parça
Moonspell - Alma Mater
offf!!! acayip gaz bi parça yaa... çok etkileyici.....
Üye
metaligirl
Tarih
6 Ocak 2005
Parça
Radiohead - Creep
sanırım radiohead ın en iyi şarkısı ama solist şarkıları her an ölebilecekmiş gibi bir ifadeyle söylüyo biraz canlansınlar ya
Üye
sedamerve
Tarih
6 Ocak 2005
Parça
HIM - In Joy And Sorrow
super,harika,dehset guzel,cooooookk seviyorum
Üye
deathangel
Tarih
6 Ocak 2005
Parça
Korn - Did My Time
fuck you korn
Üye
belch
Tarih
6 Ocak 2005
«
1
..
16264
16265
16266
16267
16268
16269
16270
16271
16272
16273
16274
16275
16276
..
17032
»
Anket
Symphony_x
sorar:
Korpiklaani gelse konserine gider misiniz ?
Evet, kesinlikle giderim
İsterim ama belli olmaz
Karasızım
Hayır, Gitmem
Folk metal hiç sevmem
Öyle bir grup mu varmış
Soruda görünce dinledim beğendim. Olabilir
Soruda görünce dinledim beğenmedim. Gitmem asla
Oy ver
Anketin sonuçları
Yeni anket