Yorumlar

  • Parça Pink Floyd - Hey You

    En iyi pink Floyd şarkısı.
    Dinlenmesi ve çalması en güzel şarkılardan biri.
    Herkese tavsiye ederim. ;)
    Üye
    Gridlock
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Murat Çelik - Seyyah

    müthiş bir parça o şarkıyı dinlerken kendimden geçiyorum ...
    Üye
    coolman
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Üye
    k_inanc
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    arkadaslar farkettim ki aslında grup hakkında ya da yaptıkları muzik hakkında pek bisi bilmeden baya bi elestirmissiniz... tamam herkesin zevki farklı ama su varki maNganın yaptıgı muzik linkin park tarzı değil yani ole bi tarz yok... hiphop ve metali birlestirmeye calısmıslar hic uymamıs demis bi arkadas.. bunun adi nu-metal (benim de en sevdiğim tarzlardan biri) manganin yeni kesfettiği bisiy değil ama bence cok iyi yapıyorlar! ha bu arada linkin park'a benzeme konusunda ben daha linkin parkın kim oldugunu bilmezken manga tv de sarkı soyluyodu tarzları da aynen boleydi (manga yaklasık 7 yıllık bi grup olduğu ıcın o zamanlar linkin parkı bilmiodum :P) klip konusunda da deneme yapıyorlar iste yakında orenicekler millet... bence ole bilip bilmeden taslamaktansa turkiyede bole bi album yapma ve bunu yapıp ilgi cekme basarısını gosterdikleri icin tebrik etmek lazım
    Üye
    DeJa_Vu1912
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Makale Ogün Sanlısoy

    :))))))))))))))))))))))))))))))çok güldüm yaf..dur..aslan gibi ogün üşür mü :)o benim bitanecik erkeğim!!
    Üye
    AYŞA
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Makale GaRaJ ama neden?

    garaj iyidir gerçekten
    Üye
    Dic_kinson
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Goo Goo Dolls - Iris

    aynı şarkıyı 10.kez dinlerken we başka düşüncelere dalmışken yorum yazmanın sakıncaları...soundtrackler mi filmi favorim yaptı film yüsünden mi soundtrackler favorim oldu bile diemedim:P
    Üye
    DideM
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Goo Goo Dolls - Iris

    city of angels ı favori filmim yapan soundtrackleri mi yoksa soundtrackler mi filmi favorim yaptı bilmiyorummm
    şunu biliyorum ki süper şarkı süper film..
    'nasılsa (er ya da geç) bitecek- sadece bu gece seni özlemek istemiyorum'
    şarkının en can yakıcı dizeleri..
    Üye
    DideM
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Ezginin Günlüğü - Aşk Bitti

    şarkının sözleriyle şarkının adı güzel bir tezatlık içinde.
    açtım son ses dinliyorum şimdi.severim bu şarkıyı.
    Üye
    eelmaa
    Tarih
    6 Ocak 2005

Anket

abilityenemy sorar:
Hangi post rock grubu ruhunuza hitap ediyor?
  • Explosions In The Sky
  • This Will Destroy You
  • A Silver Mt. Zion
  • September Malevolence
  • God Is An Astronaut
  • Godspeed You Black Emperor!
  • Kwoon
  • From The Sky
//www.garaj.org