benim şarkım!2004 mayısından beri bitiğim bu şarkıya.günde kaç defa dinlediğimi bilmiyorum ama, gece uyumadan önce en az üç kez... zaten gün içinde de adımımı attığım her mekanda ısrarla "BİR DERDİM VAR" çalıyor. iddia ediyoum, bu şarkıyı benden daha çok seven yoktur!!!!