Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Re

    "yine ben miyim düşen
    görmediğim şey yok ki
    yine ben kopup gelen
    bu dersin sonu yok kiiii..." sözleriyle dinleyene reenkarnasyonu çağrıştıran davulları güsel şarkı.
    Üye
    DideM
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Duman - Haberin Yok Ölüyorum

    dumanın diğer bütün şarkılarının yanında ayrı bi yeri olan brz da alkol varsa insana deriiin bi of çektirecek etkideki şarkısı..
    Üye
    DideM
    Tarih
    6 Ocak 2005
  • Parça Evanescense - Haunted (Türkçe Çeviri)

    çevirisi gayet iyi olmuş bence ...
    Üye
    reflection
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Ezginin Günlüğü - Aşk Bitti

    cok güzel bi sarkı..
    Üye
    morkz
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Sinem - Yaz Yağmuru

    hımm güzelmiş
    Üye
    aprodigy
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Unforgiven (Türkçe Çeviri)

    klibi çok etkileyici
    Üye
    beatlemania_c
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    benim şarkım!2004 mayısından beri bitiğim bu şarkıya.günde kaç defa dinlediğimi bilmiyorum ama, gece uyumadan önce en az üç kez... zaten gün içinde de adımımı attığım her mekanda ısrarla "BİR DERDİM VAR" çalıyor. iddia ediyoum, bu şarkıyı benden daha çok seven yoktur!!!!
    Üye
    MeLoMaNi
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    hepinizi şiddetle kınıyorum millet yaa bu manyak grubu nassı olumsuz eleştri yapabiliosunuz anlayamıyorum yok linking park a benziyomuş yok ölemiş yok bölemiş amannnn anlamıyorum sizi walllaa bence mükemmel ötesi bi albüm olmuş şarkılarıda süpper yani türkiye de tanıdıım 2 manyak grup var birisi MOR VE ÖTESİ öbürüyse kesinlikle MANGA bence yani lütfen bu kadar ağır eleştri yapmayalımm
    Üye
    _mvö_
    Tarih
    5 Ocak 2005

Anket

BassCat sorar:
Tüm dünyadaki müziği ve müzisyenleri göz önünüze aldığınızda, kendinize 8 üzerinden not verseniz kaç olurdu?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
//www.garaj.org