Yorumlar

  • Parça Kargo - Ateş Ve Su

    bu şarkı kargo grubunun en güzel şarkılarından denebilir ama koray candemir de tek olarak güzel işler yapabiliyor dogrusu bayılıyorum KORAY a çok yakışıklı bey kendileri aman nazar degmesin:)
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Evanescense - Hello (Türkçe Çeviri)

    cik olmamiş bu baska bişey :))
    Üye
    seemannsg
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Üye
    MeDuSa_62
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Ace Of Base - Cruel Summer

    berbat iğrenç kötü vs vs.................
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    bence şahane olmuş, LP yi yemiş biri olarak hiç benzemediğin söylemek isterim. Sadece albümün 2. şarkısı kapkaçın 2 saniyelik bir kısmı A place for my head in demo versiyonu olan Esaul a benziyo o kadar. Yapmayın etmeyin özenti falan diye. Adamlar çıkarmış işte beğenmiyosanız dinlemeyin ama adamların uğraşına saygısızlık etmeyin derim ben.
    Üye
    burakt82
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Slipknot - Surfacing

    Acaip gaz bi şarkı resmen bi enerji patlaması yasıyor insan dinlerken!!Slipknot'ı konserde bu şarkıyı çalarken izlemeli bence..En soğukkanlı insan bile yerinde duramaz bu şarkıyı dinlerken....
    Üye
    kurdanali
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Seether feat. Amy Lee - Broken

    hala etkisindeyim
    Üye
    kahin_17
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    abi tabda ilk ve 2. bölüm arasında nota eksik
    Üye
    pena1983
    Tarih
    5 Ocak 2005

Anket

aslankenan sorar:
En Sevdiğiniz Avenged Sevenfold Şarkısı?
  • Bat Country
  • Critical Acclaim
  • Afterlife
  • Almost Easy
  • Nightmare
//www.garaj.org