bence şahane olmuş, LP yi yemiş biri olarak hiç benzemediğin söylemek isterim. Sadece albümün 2. şarkısı kapkaçın 2 saniyelik bir kısmı A place for my head in demo versiyonu olan Esaul a benziyo o kadar. Yapmayın etmeyin özenti falan diye. Adamlar çıkarmış işte beğenmiyosanız dinlemeyin ama adamların uğraşına saygısızlık etmeyin derim ben.