Yorumlar

  • Parça Radical Noise - Bazen

    dağılmalrı harbi kötü oldu ama grubun en sağlam parçasıdır bazen
    Üye
    archorn
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Zardanadam - Sarışınlar Boktur

    bomba olarak düşmüştü bu şarkı.liseli sarışın sevgilimden ayrıldığımda çok piyasaydı.yani duruma tam oturmuştu
    Üye
    archorn
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    arkadaşlar bence adamlar enstruman çalmayı bilmiyorlar.turntable denen emek düşmanı alet herşeyi yapıyor zaten kliplerinde de oynamaya utanmışlar.fareden bozma kirpi kılıklı bi hayvancaz baş rolde...
    Bırakın bu ayakları gerçekten rock müzik yapan adamları takip edelim.hop_hopcularada albüm satmaya çalışanları değil
    Üye
    archorn
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Makale Ogün Sanlısoy

    bence ogün sanlısoy müziğe emek vermiş bir insan.ben bu tarz müzik dinlemem ama bazı notalarda geçişlerde etkilenmemek mümkün değil. tamam klibi kötü olabilir mizisyenleride o kadar iyi değil ama.duygu önemli .Keşke bende özledim parçasını söylemeseydi.birde şunu merak ettim saydım parçasının klibini hangi mevsim çekmişler.ogün gömlek giyiyor,basçı kazak,gitarist tişort,kız montlarla yanılmıyosam davulcuda swet .
    Üye
    EMrockH
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

    her sabah uyandıktan sora dinlediğim ilk şarkıdır tek kelimeyle mükemmel
    Üye
    archorn
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Evanescense - Everybody's Fool (Türkçe Çeviri)

    rezalet bir çeviri. afazik ve sürmenajlı biri yazmış sanki. cümleler arasındaki anlam bağlantısını kurmanın mümkünatı yok. önce düzgün tercüme etmeli ardından bağlantı kurmalı yapan kişi. ama daha öncesinde bir boğaziçili'den ingilizce dersleri almalı :)))
    Üye
    nazmiyyeaah
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Direc-t - Ama Sen Varsın

    bence dinlemeye değmez bi grup kurbanla kanka olmaları bir sebep daha
    Üye
    archorn
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Guns N Roses - November Rain

    Tablar güzel, şarkıda çok iyi kanaatimce..
    Üye
    gitarFetisHi
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça Keane - Everybody's Changing

    muhteşem bir şarkı, zaten keane'ne bayılıyorum onlar the rasmustan sonra en iyi grup bence : - )))
    Üye
    lauri
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Üye
    gitarFetisHi
    Tarih
    5 Ocak 2005
  • Parça R.E.M. - Losing My Religion

    ya ben bu şarkıya bitiyorummmmm.bu şarkıyı beğenmeyenin zevkine ne diyim arkadaşlar:)
    Üye
    charlitos
    Tarih
    5 Ocak 2005

Anket

MrFastfinger sorar:
Sizce Satriani'nin gitarı mı Vai'nin gitarı mı daha kullanışlı?
  • Satriani
  • Vai
//www.garaj.org