hani bazen sorarlar; " seni en iyi anlatan şarkı nedir ?" diye.. eskiden bu soruya cevap verirken zorlanırdım.sevdiğim, beni anlattığını düşündüğüm bir dolu şarkı vardı. ama "unwell"i dinledikten sonra; işte bu dedim! sözleri o kadar zekice yazılmış ki.. hepimizin yalnız, sevilmediğini hissettiği anlar olmuştur. hepimiz kendimizi, toplum içerisinde kendi kendimize konuşurken bulmuşuzdur. karşımızda fısıldyan insanlar gördüğümüzde "acaba benim hakkımda mı konuşuyorlar ?" ya da hayatımızda birkez olsun; "neden herşey benim başıma geliyor?" demişizdir. aslında hepimizde ucundan azıcıkta olsa bir şizofreni vardır ve nihayetinde, sevgiye ihtiyacımız vardır... uzun sözün kısası bence; insanın delilikle normallik arasında gidip geldiği o durumu en iyi anlatan şarkı ..