Yorumlar

  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    şarkı sözler müzik mükemmel ama bazı arkadaşların şarkıyı çalıp çalamama ya da ben çok iyi çalarım gibi takıntıları var.çok saçmaa yaaaaaa belki yeni başlayanlar var ya da henüz oseviyeye gelemeyenler ya inanamıyorumm ya ne kadarr basit bişey bu böyle.evet ben çalamıyorum bu parçayı ama gitar çalıyorum var mı itirazı olan varsa söylesinnnnnn mantıksızzzzzzzzzzzz gitar çalmak zaten bi süreç sınırı yok ki bununnnn çok komik yaaaa
    Üye
    teodorya
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Unforgiven II (Türkçe Çeviri)

    aşığım bu şarkıyaaaaaaaaaa
    Üye
    manyak_rock
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Silverchair - Freak

    Müthiş bir şarkı.Silverchair'ın en sevdiğim şarkılarından birisi.
    Üye
    oldwaldorf
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Mor ve Ötesi - Bir Derdim Var

    süperrrrrrrr. bu şarkıya hasta oluyorum
    Üye
    crayz_neri
    Tarih
    3 Ocak 2005

Anket

yitte sorar:
en iyi travis şarkısı?
  • Love will come through
  • My eyes
  • Sing
  • One Night
  • why does it always rain on me?
  • flowers in the window
  • selfish jean
  • diger
//www.garaj.org