Yorumlar

  • Parça Pamela Spence - İstanbul

    kilbindeki çocuk pamela dan daha çok dikkat çekiyo.çok yakışıklı bi çocuk üstelikte kardeşiymiş yani balet miş üstelik
    Üye
    saime06
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Scorpions - Lonely Nights

    Süpper parça! Still Loving You'dan bile güzel diyebilirim :)
    Üye
    Dragonchaser
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Arid - You Are

    Muhteşem bir şarkı olağanüstü süper. Bu Belçikalı grupta iş var ya. Diğer şarkıları da güzeldir genelde, tavsiye ederim. Ayrıca kesinlikle akustik versyonu orijinal versyonundan daha güzel o da bir tavsiyedir.
    Üye
    ozzykk
    Tarih
    3 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Turn The Page

    hayatımın şarkılarından biri
    bu şarkıya ölmemek mümkün değil harbidende tapın bu şarkıya
    inanlmaz güzell zaten metallica yapmş başka söze ne gerk varki
    THERE I GOOOOO TURN THE PAGEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    YEEAAAHHHHHHH
    Üye
    manyak_rock
    Tarih
    3 Ocak 2005

Anket

-AnathemA- sorar:
bir rock grup kuracak olsanız ismini ne koyardınız.
  • dream
  • black hole
  • turkuaz
  • clone
  • bliss
  • mortal
  • mavi
  • diğer. fikrinizi paylaşabilirsiniz.
//www.garaj.org