Muhteşem bir şarkı olağanüstü süper. Bu Belçikalı grupta iş var ya. Diğer şarkıları da güzeldir genelde, tavsiye ederim. Ayrıca kesinlikle akustik versyonu orijinal versyonundan daha güzel o da bir tavsiyedir.
hayatımın şarkılarından biri
bu şarkıya ölmemek mümkün değil harbidende tapın bu şarkıya
inanlmaz güzell zaten metallica yapmş başka söze ne gerk varki
THERE I GOOOOO TURN THE PAGEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YEEAAAHHHHHHH