ben bütün arkadaşlara,,,,,,,sonor designer,,,, pearl masterworks,,, spaun,,, orange country,,,,ayotte,,,, incelemelerini isterim herşey davulda tama da bitmiyo insanların tek bildiği tama starclassic abi geçin şunu .. daha kaliteli olanları var.. tamam iyidir güzeldir sağlamdır ama tek bi isimde durmayın...sadece isim yapmış grupların davulcuları kullanıyo diye bakmayalım ... kendimize göre .. sağlamlık ve uzun ömüre bakalım.. şimdi sorun designer mı daha pahalı starclassic.. mi iyi günler................. yasin..............