Yorumlar

  • Edevat Tama - Starclassic Maple

    ben bütün arkadaşlara,,,,,,,sonor designer,,,, pearl masterworks,,, spaun,,, orange country,,,,ayotte,,,, incelemelerini isterim herşey davulda tama da bitmiyo insanların tek bildiği tama starclassic abi geçin şunu .. daha kaliteli olanları var.. tamam iyidir güzeldir sağlamdır ama tek bi isimde durmayın...sadece isim yapmış grupların davulcuları kullanıyo diye bakmayalım ... kendimize göre .. sağlamlık ve uzun ömüre bakalım.. şimdi sorun designer mı daha pahalı starclassic.. mi iyi günler................. yasin..............
    Üye
    designer drum
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Üye
    Wampire
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Coldplay - Yellow

    efsane, olagan üstü ,süper, müthiş vs........ bütün güzel kelimeler denebilir yaaaa hep böyle olsunlar hiç bozulmasınlar ayrılmasınlar yeni kasetlerinin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum onlarııııııı çooooooooooooooooooooooookkkkk seviyorum ve istanbul a bekliyorum konseri olursa eger duydugum anda gidip biletlerini alıcam ne kadar olursa olsun paraları şimdiden hazır :)
    1
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    dün tam olarakklibini filan izledim hiç güzel degil ya daha güzel bir klip bulamamışlar mı?
    farklı olamya çalışmışlar ama netice kötü bence şarkısıda kötü linkin park ı özenmişler yani rock ile hip hop u birleştirmişler ama hiç uymamışki
    ama yinede helal olsun onlara begenildiler ne diyim uamrım kendilerini biraz düzeltirler ve daha güzel klip çekerler
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Düş Sokağı Sakinleri - Gayret Et Güzelim 1

    mükemmel kelimesi biraz hafif kalır bence ilk önce müziği çok hoş ve ve bu müziğe bundan daha iyi söz olamazdı heralde
    Üye
    PACO_De_LUCIA
    Tarih
    2 Ocak 2005

Anket

Nooshin sorar:
Aşağıdaki pop punk gruplarından hangisi ilk tercihiniz olur?
  • Simple Plan
  • All Time Low
  • Sum 41
  • Paramore
  • Good Charlotte
//www.garaj.org