Türkçe müzikte, batı kültüründen ne kadar uzakta olduğumuz yazılanlardan anlaşılıyor. Elektronik öğeleri görünce diyoruz ki bu grup Linkin Park' a özenmiş. Halbuki gerçekten kendi istediklerini albümlerine aktarabilmişler. Alt yapı olarak Avrupa kalitesini yakalamış bir albüm. Bu ülkede Profesyoneller, üstadlar bu sound'u yakalayamazken, başarısından dolayı Manga' yı tebrik ediyorum. Umarım piyasa olsun para kazanalım mantığından çıkıp kaliteli müzikler yapmaya başlarız biz de kısa zamanda. Türk dili ile hiç uyuşmayan Hip-Hop öğeleri hiç sırıtmamış ve gitarlar çok iyi empoze edilmiş.