Yorumlar

  • Üye
    SyncMaster_551
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Zardanadam - Sarışınlar Boktur

    süüüüüpppppeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    SyncMaster_551
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Cem Karaca - Namus Belası

    harbiden allah beeeee......bir döneğin sesi bu kadarmı güzel olur
    Üye
    Slash1925
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Comma - Sen

    kardeş güzel olmuş ama ''yarım kalan'' kısmında 3-5-5 değil 1-3-3 olcak bence...şimdi neresi olduğunu da tam anlatamadım yanımda olsan gösteririm ama sen bi daha bakıver.ok...
    Üye
    alpine_zonked
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Radiohead - Idioteque

    muhteşem bir şarkı gerçekten müzik ve vokal harika tebrik ediyorum ve şiddetle öneriyorum herkese klip izlerseniz daha iyi gelebilir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Üye
    undermining
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    Türkçe müzikte, batı kültüründen ne kadar uzakta olduğumuz yazılanlardan anlaşılıyor. Elektronik öğeleri görünce diyoruz ki bu grup Linkin Park' a özenmiş. Halbuki gerçekten kendi istediklerini albümlerine aktarabilmişler. Alt yapı olarak Avrupa kalitesini yakalamış bir albüm. Bu ülkede Profesyoneller, üstadlar bu sound'u yakalayamazken, başarısından dolayı Manga' yı tebrik ediyorum. Umarım piyasa olsun para kazanalım mantığından çıkıp kaliteli müzikler yapmaya başlarız biz de kısa zamanda. Türk dili ile hiç uyuşmayan Hip-Hop öğeleri hiç sırıtmamış ve gitarlar çok iyi empoze edilmiş.
    Üye
    Astronomer
    Tarih
    2 Ocak 2005
  • Parça Green day - Jinx

    GREEN DAY başka söze ne gerek puhahahaha
    Üye
    Tayyip Erdoğan
    Tarih
    1 Ocak 2005
  • Parça Pamela Spence - İstanbul (Solo)

    şarkı genel olarak bakıldığında ya da şöyle söyliyim ilk dinlendiği zaman solo hariç güzel.solo bozmuş şarkıyı,sanki solo silah zoruyla yaptırılıyo gibi olmuş.Kulağa batıyo kötü olmuş....Ama Pamela hoş.
    Üye
    Slash1925
    Tarih
    1 Ocak 2005
  • Parça Metallica - Turn The Page

    metallica yapar abi
    Üye
    mertimtim
    Tarih
    1 Ocak 2005
  • Üye
    tankado
    Tarih
    1 Ocak 2005

Anket

pisijik sorar:
Rock Fest düzenlicek olsanız nerede düzenlerdiniz?
  • Bodrum
  • Gelibolu
  • Didim
  • İskenderun
  • İstanbul
  • İzmir
  • Antalya
  • Adana
//www.garaj.org