efsane, olagan üstü ,süper, müthiş vs........ bütün güzel kelimeler denebilir yaaaa hep böyle olsunlar hiç bozulmasınlar ayrılmasınlar yeni kasetlerinin çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum onlarııııııı çooooooooooooooooooooooookkkkk seviyorum ve istanbul a bekliyorum konseri olursa eger duydugum anda gidip biletlerini alıcam ne kadar olursa olsun paraları şimdiden hazır :)