sting bu şarkı da kime roxanne diye bagarıyorsa kıskandım dogrusu o kişiyi şarkıda çok süPPPER
YARIN ARTIK 2005 E GİRİYORUZ UMARIM 2005 YILINDA STİNG BİR KERE DAHA KONSER İÇİN İSTANBUL A GELİR BUGUNLERDEKİ TEK DİLEGİM BU LÜTFENNNNNNNNN
HERKESE MUTLU YILLARRRRRRRRRRRRRRRRRR