ilk radio da duydugumda bu şarkıyı bir adamın söylediğini zannediyordum ama klibini görünce şoka uğradım ya bir kadından nasıl böyle ses çıkıyor helal olsun ben o sesleri çıkarsan herhalde bende ses teli denen şey kalmaz şaştım dogrusu
manya iyi ya tarzları tam benım dinledigim tarz iki kere iistanbul a geldiler üüüüüfffff ya ne yazık ki hiç birine gidemedim kendim için kayıp olarak görüyorum allah bilir bir daha ne zaman gelirler ama artık diger konserlerini kaçıracagımı sanmıyorum