Yorumlar

  • Parça Cure (the) - End Of The World

    bu şarkı en süper the cure şarkısı çok sevdim yaaa zaten duyduguma göre son albümlerinin ilk şarkısı bir çok hayranıda begenmiş bu şarkıyı ama solisti çok garip adam
    kendisine tarz mı yaptıgını sanıyor çok kötü yaa imaj_maker larına danişması lazım bence:9
    Üye
    sedamerve
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Story Of The Year - And The Hero Will Drown

    aha süper gaz oluyorum ben bunla...
    Üye
    ADIO
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    Doğru söylüyosun abi Kral tv de rock müziğin veya alternative müziğin işi ne?number one,kral tv,mtv öteye geçememiş adamlar bu müziğe rock diyolar..iki elektro gitar sesi duyurtmakla rock olunmaz..Populerlik kaygısı taşıyan müzikten rock olmaz...
    Üye
    jiji paşa
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Cambaz

    Sen bana alternative müziğin tanımını bi yap zaten kendinde anlıyacaksın saçmaladığını..Bi mantıklı düşünsene bu şarkı piyasa kaygısı gütmese kral tv de işi ne?ŞArkı güzel veya çirkin o ayrı bir konu ama şarkı tamamen populer bir parçadır..Bunu inkar eden müzikten anlamıyodur?Sen kral tv izlemeye devam et sana sunulan güya rock müzikleri dinle...Ehuheuhu..
    Üye
    Nofx
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Avril Lavigne - Complicated

    kardeş bu notolar harika
    Üye
    magif
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Manga - Kal Yanımda

    grup bu sarkiyi sing your song da calinca cok begenmistim.ve hatta birinci olamadilar diye üzülmüstüm.albüme bu sarkiyi koymalari cok iyi oldu.sarki super zaten
    Üye
    at-avrat-gitar
    Tarih
    31 Aralık 2004

Anket

ErenEge sorar:
Hangi Ahead marka baget?
  • 5ab
  • 5a
  • 5b Rock
//www.garaj.org