bu şarkı en süper the cure şarkısı çok sevdim yaaa zaten duyduguma göre son albümlerinin ilk şarkısı bir çok hayranıda begenmiş bu şarkıyı ama solisti çok garip adam
kendisine tarz mı yaptıgını sanıyor çok kötü yaa imaj_maker larına danişması lazım bence:9
Doğru söylüyosun abi Kral tv de rock müziğin veya alternative müziğin işi ne?number one,kral tv,mtv öteye geçememiş adamlar bu müziğe rock diyolar..iki elektro gitar sesi duyurtmakla rock olunmaz..Populerlik kaygısı taşıyan müzikten rock olmaz...
Sen bana alternative müziğin tanımını bi yap zaten kendinde anlıyacaksın saçmaladığını..Bi mantıklı düşünsene bu şarkı piyasa kaygısı gütmese kral tv de işi ne?ŞArkı güzel veya çirkin o ayrı bir konu ama şarkı tamamen populer bir parçadır..Bunu inkar eden müzikten anlamıyodur?Sen kral tv izlemeye devam et sana sunulan güya rock müzikleri dinle...Ehuheuhu..
grup bu sarkiyi sing your song da calinca cok begenmistim.ve hatta birinci olamadilar diye üzülmüstüm.albüme bu sarkiyi koymalari cok iyi oldu.sarki super zaten