Yorumlar

  • Parça Pamela Spence - İstanbul (Solo)

    pamela.... bebeğim....
    Üye
    isa_bet
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    ya hepiniz sıyırdınız mı kardeşim? Ne Linkin Park'ı ya..? Biraz özünde değerlendirin! Bence Türkiye'de ilkler! Böyle devam ederlerse çok iyi yerlere gelirler! Ama sound çok hafif..! Özellikle gitar olayı kötü! Çok geri plânda kalmış! Davullar basit ama yerinde ritimler! Vokal rap söylüyor zaten! Ben bu grubu rapcore a sokuyorum! Ayrıca Linkin Park'la da alakaları yok! Son olarak grup piyasaya uygun müzik yapıyor ve bu yüzden albümüde satar!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Mor ve Ötesi - Sevda Çiçeği (İntro)

    Özür Dilerim arkadaşlar yukarda bir iki hata yapmışım şu şekilde düzeltiyorum...
    1-) 3/5 - 3/5 - 7/9 olan yerde 7/9, 6/8 olacaktı.
    2-) en sondaki kısımda ise 2/2 - 3/3 - 2/2 3/3 - 4/4 - 3/3
    sonrasında ise 4/4 - 3/3 - 0/2/2 olan kısımda 5/5 - 4/4 - 0/2/2 olacaktı.

    Gerçekten çok üzgünüm ! biraz daha dikkat etsem bunlar olmazdı ! Herkese anlayışı için şimdiden teşekkür ederim !

    Erchamion....
    Üye
    Erchamion
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Manga - Dursun Zaman

    Dostlarım elimden geldiği kadar akorları çıkarıyorum.Eminim Dursun Zaman da Bir Kadın Çizeceksindeki akorlar kadar doğrudur...
    (Diğer maNga Şarkılarınında akorlarını çıkarıp yayınlayacağım.)
    Gerisi Size Kalmış.
    Bütün Garaj Üyelerinin Ve Moderatörlerin Yeni Yılının sağlıklı,Mutlu ve başarılı geçmesi dileğiyle Nice 2005lere.......
    Üye
    Cyberbob
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Morrissey - Let Me Kiss You

    ah ah ne gusel sarkıdır buuu
    Üye
    kaboom--
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Radical Noise - Bazen

    Sözleri biraz karmaşık! Ama Türkiye'de Radical Noise kadar iyi başka Hardcore grubu yok!Bazen müzikleri nu-metal e kaçsada fena bir grup değil!
    Üye
    X-LoMBaRDo
    Tarih
    31 Aralık 2004
  • Parça Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

    müthişşşşşşşşşşşş en sevdıgım sarkıalrdan bır tanesı defalarca dınleyebılrım.
    Üye
    flomak
    Tarih
    31 Aralık 2004

Anket

RedWhite48 sorar:
Sizce Hangi Nirvana Şarkısı Daha İyi ?
  • Sliver
  • Rape Me
  • Sappy
  • About a Girl
  • The Man Who Sold The World
  • Where Did You Sleep Last Night
  • Spank Thru
//www.garaj.org