Yorumlar

  • Parça Manga - Bir Kadın Çizeceksin

    valla bence de linkin parka benzemişkötü de olmamış , bi iki şarkılarını da dinledim beğendim ama bunların nakaratı dışında diğer yerlerin çoğu rap hip hop gibi bi şey olmuş ben şimdi rap ten nefret eden bi insan olarak ne yapmam gerektiğini anlamadım valla?!?!?
    Üye
    H_A_d_E_S
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Radiohead - Creep

    gerçekten bi klasik...radiohead le akla gelen ilk şey..bu arada SENTENCED grubunun da bu şarkıya yaptığı coverı da dinlemek lazım-çok bi fark olmasa da o da hoş olmuş(ne de olsa creep...)
    Üye
    popcorn
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Ogün Sanlısoy - Ben De Özledim

    ogün sanlısoy iyidir güzeldir de....sesinin ne kadar iyi olduğunu oturup tartışmak lazım bence...ben de özledim e sesinin gittiğini düşünenler el kaldırsın...:)
    Üye
    popcorn
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Anathema - Alternative 4

    hayatımın şarkısı...ilk dinlediğim anda ruhum yükseklerde uçtu gitti uzak diyarlara...hala dinlediğimde yine aynı etkiyi yapıyo...
    Üye
    opeth13
    Tarih
    30 Aralık 2004
  • Parça Vega - Bu Sabahların Bir Anlamı Olmalı

    super bi sarkı dinledigim en guzel turkce sarkılardan biri bu ya!!!
    Üye
    deathangel
    Tarih
    30 Aralık 2004

Anket

hope_lives sorar:
Günde kaç saatinizi GaRaJ'da geçiriyorsunuz?
  • 2-3 saat
  • 4-5 saat
//www.garaj.org